Zoek MDM

Bulletin

thermostaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39646 door handmatig-mechanisch
thermostaat Geplaatst door manual-mecanica
Vrienden. Allereerst, groeten. Vanuit La Serena, Chili.
Ik kom naar jullie met een probleem met mijn auto. Ik heb een Nissan Sentra 1.8 uit 2006.
Soms loopt de temperatuur te hoog op. Ik heb de waterpomp en thermostaat vervangen, maar de radiator is nog steeds in orde. Als de temperatuur te hoog is, zou er warme lucht uit de kachel moeten komen, maar dat gebeurt niet; er komt koude lucht uit.
Mijn vraag is de volgende: heeft dit Nissan-model een andere thermostaat in de auto of in de radiator?

Ik wacht op jullie hulp, alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39648 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs onderwerp thermostaten
Prettige kerstdagen vanuit Sinaloa, Mexico. De ventilatorkoellamp schakelt de ventilator in en uit, en de thermostaat voorkomt dat er water doorheen stroomt als de motor koud is. Wanneer de motor een warme temperatuur bereikt, stroomt er water door naar het koelsysteem (radiator, ventilator, verwarming en tank). Ik hoop dat ik je kan helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39651 door handmatig-mechanisch
Nee, er is geen andere thermostaat. Het enige wat u nodig hebt is een serieweerstand die op het apparaat is gemonteerd, verder niets.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39652 door handmatig-mechanisch

valles65 schreef: Prettige kerstdagen vanuit Sinaloa, Mexico. De ventilator-koellamp schakelt de ventilator in en uit, en de thermostaat voorkomt dat er water doorheen stroomt als de motor koud is. Wanneer de motor een hoge temperatuur bereikt, stroomt er water door naar het koelsysteem (radiator-ventilator-verwarming-tank). Ik hoop dat ik je kan helpen.

Bedankt, ook voor jou een vrolijk kerstfeest.
Vriend, kun je even uitleggen wat ventilatorkoeling is? Er zijn woorden of uitdrukkingen die in Chili iets anders betekenen. Denk je dat dit de doorgang van warme lucht van de verwarming verhindert en de temperatuur laat stijgen omdat de doorgang afgesloten is door een bol, zoals de vriend hieronder zegt? Wat er gebeurt, is dat er iets afgesloten is en het water niet door de hele motor, inclusief de verwarming, laat circuleren. Daardoor stijgt de temperatuur maximaal en komt er geen warme lucht uit?