Zoek MDM

Bulletin

PROBLEMEN MET ACHTERDIFFERENTIEEL LUV DMAX 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar oud, 15 uur eerder #39597 door handmatig-mechanisch
Goedendag, ik heb een LUV D-Max 3.5L 6-cilinder benzine dubbele cabine 4x4 uit 2007 met handgeschakelde versnellingsbak, en het achterdifferentieel is beschadigd. We hebben drie maanden gezocht zonder succes, totdat ik uiteindelijk een complete versnellingsbak vond, maar die is van een 2008 4x4. Deze is geïnstalleerd en werkt perfect, maar alleen in 2WD. Als ik 4WD inschakel, komt de auto volledig tot stilstand, zelfs in de neutraalstand. Als iemand een idee heeft wat het probleem zou kunnen zijn, hoor ik het graag. Alvast bedankt. Anibal Sanchez, Bejuma, Venezuela

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar oud, 2 uur eerder #39601 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp PROBLEMEN MET HET ACHTERDIFFERENTIEEL VAN DE LUV DMAX 2007
Goこんばんは, vriend. Ik denk niet dat het bouwjaar een verschil maakt, tenzij de overbrengingsverhouding verandert, bijvoorbeeld het aantal tanden op het rondsel en het kroonwiel ten opzichte van het origineel. Maar zelfs dan zouden de wielen niet blokkeren. Naar mijn mening zit het probleem in de tussenbak; controleer dat eens.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #39606 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp PROBLEMEN MET HET ACHTERDIFFERENTIEEL VAN DE LUV DMAX 2007
Ik ga ermee akkoord de overdracht en de controle daarover te bekijken