Zoek MDM

Bulletin

2-cilinderstoring bij een Chevrolet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39321 door handmatig-mechanisch
2-cilinderstoring in een Chevrolet Geplaatst door manual-mecanica
Help heren, het is een genoegen u te begroeten. Ik wil u alvast bedanken voor het lezen van mijn bericht. De kwestie is als volgt. Ik heb een probleem met een Chevrolet Colorado uit 2004. Het probleem is dat twee injectoren niet werken bij lage toerentallen, maar als ik hem opvoer tot 3000 tpm, werken ze wel. Ik heb de computer al vervangen... de bobines, de injectoren, de krukassensor, en niets. Steeds dezelfde storing en de scanner geeft P0315 aan, wat volgens mijn scan de krukassensor is. Maar ik weet niet welke andere tests ik moet doen, die is al verlopen. Help. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39326 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het onderwerp van een storing in de 2-cilinder van een Chevrolet
Kijk, zet eerst het contact van de auto drie keer aan. Dit is zodat de auto herkent wanneer de sensor is vervangen. Zo niet, controleer dan met een multimeter of de sensor correct werkt en controleer of hij goed werkt met wisselspanning. Deze genereert een spanning van 2 volt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39479 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het onderwerp van een storing in de 2-cilinder van een Chevrolet
Bedankt voor je reactie. Het lijkt me heel logisch. Ik heb de sensor getest en hij geeft inderdaad de spanning af die je noemde. Vergeef me mijn onwetendheid. Hoe programmeer ik de sensor? Voor zover ik weet, heb ik dat nog niet gedaan. Nogmaals bedankt voor je snelle hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #39544 door handmatig-mechanisch
De CKP genereert dit soort storingen, ik raad aan deze te vervangen

C3 Care Car Center
www.c3carecarcenter.com