Zoek MDM

Bulletin

2-cilinderstoring bij een Chevrolet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39318 door handmatig-mechanisch
2-cilinderstoring in een Chevrolet Geplaatst door manual-mecanica
Help heren, het is een genoegen u te begroeten. Bij voorbaat dank ik u voor het lezen van mijn bericht. De kwestie is als volgt. Ik heb een probleem met een Chevrolet Colorado uit 2004. Het probleem is dat twee injectoren niet werken bij lage toerentallen, maar als ik optrek tot 3000 tpm, werken ze wel. Ik heb de computer, de bobines, de injectoren, de krukassensor al vervangen, maar niets. Steeds dezelfde storing en de scanner geeft P0315 aan, wat volgens mijn scan de krukassensor is. Maar ik weet niet welke andere tests ik moet doen, die is al verlopen. Help. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39336 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het onderwerp van een storing in de 2-cilinder van een Chevrolet
Heb je getest op een injectiepuls in de twee connectoren die problemen geven? Misschien krijgt de injector het activeringssignaal niet. Controleer ook de compressie in diezelfde cilinders. Het is geen motorprobleem, geen injectieprobleem. Controleer het en laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39337 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het onderwerp van een storing in de 2-cilinder van een Chevrolet
Heb je de sensor gecontroleerd? De injectoren werken niet bij lage snelheid, of denk je dat ze dat niet doen? Zit er een vonk in de draden die je noemde vanwege de misfiring cilinders? Want volgens wat je zegt, stuurt die signaalvolgende sensor ofwel een vonkafschakelsignaal ofwel een puls naar de injector.