Zoek MDM

Bulletin

Probleem met mijn Kia Gran Sportage uit 1999

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39303 door handmatig-mechanisch
Probleem met mijn Kia Gran Sportage uit 1999 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een probleem met mijn Kia Grand Sportage uit 1999. Hij slaat ineens af. Ik heb de hoofdzekering gecontroleerd en het was de 15A zekering die was doorgebrand. Ik heb deze vervangen en dat was het. Na een tijdje heb ik hem naar de elektricien gebracht. Hij heeft de kabels vervangen en nu slaat de auto wel af, maar de zekeringen springen niet meer door. Ik moet even wachten voordat ik hem weer aan kan zetten... Weet u wat het probleem is?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39332 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Probleem met mijn Kia Gran Sportage uit 1999
Vriend, het beste is om te controleren welk element er ontbreekt als hij niet start, dat wil zeggen of het brandstof of vonk is, zodat we je kunnen vertellen wat je moet controleren. Als je ons nu zou kunnen vertellen welke zekering er doorbrandde, zou dat geweldig zijn, zodat we je beter kunnen helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39343 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Probleem met mijn Kia Gran Sportage uit 1999
Hartelijk dank, de zekering die doorsloeg was de 15 ampère zekering in de hoofdzekeringkast. Deze zekering is voor de brandstofpomp, injectoren, het hoofdrelais en het brandstofpomprelais.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39386 door handmatig-mechanisch
En nu levert hij geen brandstof meer? Stuur gelijkstroom naar de pomp om te kijken of hij het doet. Ik denk dat de pomp het probleem is, maar controleer met gelijkstroom of hij kapot is of een geluid maakt, zodat we het kunnen uitsluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39397 door handmatig-mechanisch
Ja, dat was het blijkbaar. Hij start zonder problemen op. Heel erg bedankt.