Zoek MDM

Bulletin

handgeschakelde versnellingsbak Hyundai Accent 1.5 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39264 door handmatig-mechanisch
    Ik heb een vraag over de auto. Bij het schakelen, als je snel accelereert, lijkt het alsof de koppelingsplaat slipt. Het toerental neemt toe, maar de auto accelereert niet. Hij blijft in sommige gevallen in neutraal staan en trekt dan op. Oh, hoe kan ik langzaam accelereren zodat dit niet gebeurt? Is er een sensor of is het de koppelingsplaat die kapot is? Tegelijkertijd heeft degene die hem heeft laten verwijderen hem meerdere keren in de derde versnelling laten verwijderen, en daarom lijkt het mij dat de plaat slipt. Een ander probleem is dat de accu van de auto leeg is en ik weet niet of er een defecte blokkering is of een sensor in de behuizing die vraagt om de accu te resetten.
  • Bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39277 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp mechanische versnellingsbak Hyundai Accent 1.5 2001
Het mechanische onderdeel heeft geen sensoren. Als de koppeling slipt, is de schijf defect. Doe een test, trek de handrem aan en zet hem in de eerste versnelling. Trap de pedalen alsof het normaal is. Als de auto stopt, is alles in orde. Zo niet, dan is de schijf defect.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.