Zoek MDM

Bulletin

AUDI A4 1.9 TDI AFN, erg Perzisch

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39227 door handmatig-mechanisch
AUDI A4 1.9 TDI AFN, very persoso Geplaatst door manual-mecanica
Hallo forumvrienden,

ik zal me even voorstellen. Ik ben nieuw op deze pagina en ik ben er erg in geïnteresseerd. Van wat ik heb gezien, is het meer dan interessant.
Ik wil graag mijn probleem met jullie delen. Ik heb net een Audi A4 1.9 TDI uit 1999 gekocht. De motor zou AFN zijn. Ik zou graag willen weten of iemand gegevens over deze motor heeft en ook of ze weten waarom hij zo traag reageert. Hij is erg zuinig, ongeveer 6 liter diesel per 100 km, en naar wat ik heb geprobeerd, haalt hij amper 180 km/u. Hij duurt lang voordat hij optrekt vanwege traagheid. Dat komt omdat er weinig reprices zijn. Als iemand dit probleem heeft gehad of weet hoe dat komt, laat het me dan weten. Ik weet niets over dit soort dingen, ik heb altijd een Volvo gehad. Alvast bedankt en groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39233 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp AUDI A4 1.9 TDI AFN, very persoso
Nou, ik weet niet veel over dit model, maar als hij een handgeschakelde versnellingsbak heeft, is het handig om te weten waar de koppeling uitvalt... Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel, dit is om slijtage van de koppeling uit te sluiten... Als je niet weet wanneer de laatste motoronderhoudsbeurt is geweest, is het verstandig om dit tegelijk te doen met het reinigen van de injectoren en al het andere. Laat het me later weten...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39269 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp AUDI A4 1.9 TDI AFN, very persoso
Is het een turbo? Zo ja, controleer dan of de turbo niet beschadigd is en controleer de EGR-klep, wat een probleem zou kunnen zijn.