Zoek MDM

Bulletin

HULP MET DE SPOEL VAN DE 92 Hyundai Excel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39224 door handmatig-mechanisch
HULP MET DE SPOEL VAN DE 92 Hyundai Excel Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem met mijn Hyundai Excel uit '92. Hij was al ongeveer 4 maanden kapot. Hij viel sporadisch 1 of 2 keer per maand uit als hij warm was. Nadat ik hem even had laten afkoelen, werkte hij normaal tot gisteren, toen hij niet meer aan wilde gaan. Dus ik heb de bobine getest en die trok geen hoogspanningsstroom. Toen heb ik gecontroleerd of er stroom naar de bobine-ingang ging, maar dat was niet het geval. Ik heb gezocht naar een open zekering, maar niets. Alles was in orde. Iemand die me kan helpen, alstublieft.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39234 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp HULP MET DE SPOEL van de Hyundai Excel 92
Voer de volgende test uit: identificeer de positieve kant van de bobine en trek vervolgens een directe kabel van de positieve kant van de accu naar de positieve kant van de bobine en start de auto. Als het probleem alleen bij het ontstekingscircuit ligt, moet u beginnen met de contactplaat, de zekering en het relais. Ik denk dat het alleen om een zekering hoeft te gaan: identificeer de contactzekering. Als de auto niet start, probeer dan een andere bobine. Als dat niet lukt, probeer dan een andere module of een complete verdeler.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39270 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp HULP MET DE SPOEL van de Hyundai Excel 92
de stroom komt van de plaat om de spoel te bekrachtigen, er moet een stroomkabel van de plaat naar de spoel lopen zoals rvsma24 zegt, en als het kan worden getest zoals hij vermeldt met een batterijkabel, nu zijn er over het algemeen geen relais of zekeringen voor dit type circuit, als de test werkt, verwijder dan een kabel van de plaat naar de spoel en dat is alles.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39307 door handmatig-mechanisch
Ik heb gedaan wat ze me vertelden en niets, ik heb op YouTube gekeken en ik denk dat er een pulserende stroom in de spoel moet zijn om hem te exciteren, heb je enig idee hoeveel spanning het zou kunnen zijn en of de verdeler er iets mee te maken heeft, bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39327 door handmatig-mechanisch
Precies, die pulserende stroom komt van de verdeler naar de spoel, waardoor deze in bekrachtiging raakt en een hoogspanningsstoot naar de verdelerkap veroorzaakt. Welk type verdeler heb je?