Zoek MDM

Bulletin

Nissan Almera 1.8 16V 2003 start langzaam

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39202 door handmatig-mechanisch
Nissan Almera 1.8 16V 2003 Start langzaam Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, allereerst ben ik nieuw en ik hoop dat u mij kunt helpen met het probleem dat ik heb met mijn Nissan Almera. Een paar dagen geleden ging het motorstoringslampje op het dashboard branden en de auto doet er lang over om te starten. Hij voelt heel langzaam aan (alsof hij geen vermogen heeft) en ik denk dat hij meer benzine verbruikt dan normaal. Ik heb hem laten scannen en ze vertelden me dat het om 3 sensoren gaat (acceleratie, krukaspositie en MAP). Ik heb de volgende tests uitgevoerd met de motor aan. Ik heb de connector van de MAP-sensor losgekoppeld en mijn auto uitgezet. Ik denk dat het goed is. Als ik de connector van het gasklephuis loskoppel, werkt hij niet meer (accelereren). Ik denk dat het goed is en als ik de krukassensoren loskoppel, blijft de storing bestaan. Er is geen verschil als ze wel zijn aangesloten. Ze denken dat het de twee krukassensoren zijn. Uiteindelijk wilde de monteur deze tests niet uitvoeren en wacht hij tot ik de 3 sensoren breng, maar dat kost me veel geld.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39226 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Nissan Almera 1.8 16V 2003 duurt lang om te starten
Bedankt voor je antwoord. Je moet wel de handleiding kopen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39268 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Nissan Almera 1.8 16V 2003 duurt lang om te starten
Dat zal je moeten afwachten, mijn vriend, want de flowmeter kan voor paniek zorgen bij het accelereren, omdat hij de lucht die naar binnen stroomt en die steeds laag blijft, niet meetelt. Hij hoeft niet per se te falen, waardoor het voertuig niet kan starten.