Zoek MDM

Bulletin

Polo Classic 2003 distributieriem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39199 door handmatig-mechanisch
Polo Classic 2003 distributieriem Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb de merktekens nodig om de distributieriem van mijn Volkswagen Polo uit 2003 correct af te stellen. Ik hoor ook klepstotergeluiden. Ik weet niet of ze niet laden of dat de distributieriem verkeerd is afgesteld.

Bij voorbaat dank.
Ik kijk uit naar uw snelle reactie

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39258 door handmatig-mechanisch
Reactie van een mechanische handleiding over het onderwerp timing van de Polo Classic 2003
Ik heb het motortype nodig. De technische fiche vermeldt rechtsonder de cilinderinhoud en bovenaan het motortype. Het kunnen letters en cijfers zijn.
Het probleem met de klepstoters kan te wijten zijn aan de riem of een gebrek aan olie. Je zou ook een vastzittende klepstoter kunnen hebben. Hiervoor verkopen ze een product dat je met de olie mengt en dat de olie-inlaatgaten reinigt. Het product dat ik gebruik is van het merk Bardal en ze noemen het "hydraulische klepstoterreiniger".

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39278 door handmatig-mechanisch
Reactie van een mechanische handleiding over het onderwerp timing van de Polo Classic 2003
Het motortype is AKL 982557 1.6cc. Kunt u mij een schema van de distributieriemtiming per e-mail sturen? Mijn e-mailadres is: ., alvast bedankt. Op een andere vraag over de tanks: als ze oververhit raken, kunnen ze kapot gaan.