Zoek MDM

Bulletin

Stuurbekrachtiging Toyota Corolla 1996

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39196 door handmatig-mechanisch
Stuurbekrachtiging Toyota Corolla 1996 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo!

Ik heb problemen met de stuurbekrachtiging van mijn auto.

Als ik aan de hendel draai, hoor ik een zacht geluid. Een paar weken geleden zijn de hydraulische pomp, slang en het rek vervangen.

Er lekt geen vloeistof en als ik de pomp controleer, is het vloeistofniveau in orde.

Ik wil graag weten of er nog steeds lucht in de slang zit (en of dat normaal is) of wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik het kan oplossen.

Bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39225 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Stuurbekrachtiging op de Toyota Corolla uit 1996
Hallo, ik had een soortgelijk probleem met een Honda Civic en het werd opgelost door het stuur volledig naar rechts en vervolgens volledig naar links te draaien. Het is een vorm van ontluchten. Probeer het eens, maar dan natuurlijk met de auto aan en slechts een keer of drie, maar de eerste keer is het probleem opgelost. Oké.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39267 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Stuurbekrachtiging op de Toyota Corolla uit 1996
De ideale manier om het systeem goed te ontluchten, is door de auto op te krikken en de twee voorwielen in de lucht te laten. Draai vervolgens, zoals C7 al zegt, het stuurwiel maximaal drie of vier keer naar rechts en links, of zo vaak als nodig is. Controleer ook de staat van de riem en controleer of de pomp in lijn met de riem zit en niet scheef staat.