Zoek MDM

Bulletin

De besturing van de Citroën C3 benzinemotor is in het begin zwaar

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39151 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, laten we eens kijken of iemand dit heeft meegemaakt of het antwoord weet:

een C3 benzinemotor met een nieuwe accu start, maar de stuurbekrachtiging werkt niet. Na een paar minuten (die steeds langer worden) werkt hij weer en valt hij niet meer uit. Dit gebeurt wanneer je de auto laat afkoelen (van de ene op de andere dag). Ik vraag me af of het de dynamo is die er lang over doet om de accu op te laden, of dat de module die de accu aanstuurt misschien wat programmering mist. Ik hoop dat iemand weet wat er mis is. Bedankt allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39154 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het onderwerp van de Citroën C3 benzinebesturing is in het begin lastig.
Controleer de connectoren van de stuurmodule -DAE-, zorg dat ze goed contact maken, smeer ze indien nodig,... en misschien zit hij verstopt, sluit de zekering aan en sluit hem weer aan om hem te ontgrendelen... Groeten kameraad.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39158 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het onderwerp van de Citroën C3 benzinebesturing is in het begin lastig.
Bedankt, ik ga het proberen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39377 door handmatig-mechanisch
Het is nu opgelost! De unit had stroom, zowel in- als uitlaat, en de stuurbekrachtigingspomp gaf 12 volt aan. Maar ondanks de stroom bleef de pomp hangen. Als je dit probleem ervaart en merkt dat je het stuurwiel wilt bedienen, maar het niet kunt... zul je waarschijnlijk het hele stuursysteem moeten vervangen, aangezien de pomp niet los verkrijgbaar is (veel geld).

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39392 door handmatig-mechanisch
Bedankt dat u de oplossing voor uw probleem heeft geplaatst. We zullen er rekening mee houden.