Hallo vrienden, ik ben hier weer met een groot probleem dat ik niet heb kunnen oplossen. Ik heb er al minstens twee dagen over zitten piekeren.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Ik heb een 1.8 of 9 Contur uit 1996. Ik weet niet meer welke motor het is, maar het is een Zetec benzinemotor. Het probleem blijkt te zitten in de vulvo of de temperatuursensor die de ventilator automatisch aanstuurt. Het blijkt dat de ventilator goed werkt als de vulvo is losgekoppeld, maar als ik hem weer aansluit, gaat hij uit. Ik heb de vulvo al verwijderd om het te controleren. Ik heb er verwarming op gezet en als hij werkt, is hij nieuw. Nou, als hij is aangesloten, heb ik er stroom op gezet of geaard, rechtstreeks van de accu. Dat blijkt ook zo te zijn. De ventilator werkt prima, maar constant, zonder dat hij automatisch werkt.
Help me alsjeblieft. Ik heb al alles gedaan en ik heb geen andere keus dan de computer de schuld te geven, die is in slechte staat.
Bedankt
. Ik hoop op een antwoord en als ik het probleem eerder heb opgelost, laat ik de video hier achter om mijn ervaring te delen.