Zoek MDM

Bulletin

Acceleratiestoring in 4runner 5vz-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39137 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp acceleratie met storing in 4runner 5vz motor
Partner Kijk ook naar de rubberen slangen van de MAP-sensor. Verwijder de slang en controleer waar de slang van de MAP-sensor op het spruitstuk is aangesloten. Soms raakt deze verstopt met koolstofresten of olie die uit het carter komt (niet de slang, maar in het spruitstuk) en geeft de MAP-sensor onjuiste waarden, waardoor de ECU onjuiste informatie weergeeft. Verwijder de rubberen slang van de sensor en blaas richting het spruitstuk. Als er geen schone lucht doorheen kan, groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39204 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp acceleratie met storing in 4runner 5vz motor
:( Hallo vrienden, ik heb de afgelopen dagen de tests uitgevoerd die me waren toegewezen, maar niets. Er is geen manier om de acceleratie te evenaren. Ik weet niet of het de kabels en de bougiekabels of de bougies zijn. Wat denken jullie? De bougiekabels die hij momenteel gebruikt, zijn van iridium. Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39205 door handmatig-mechanisch
Ik ga het meteen schoonmaken. Bedankt gustavox21, ik laat het je weten, oké?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39247 door handmatig-mechanisch
:blozen: Vrienden, ik kan geen andere oplossing vinden. Het probleem blijft hetzelfde. Als u meer mogelijke oorzaken weet, zou ik u zeer dankbaar zijn. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39272 door handmatig-mechanisch
Controleer nu de spoel. Als dat zo is, controleer dan de injectoren om te zien hoe ze presteren.