Zoek MDM

Bulletin

Acceleratiestoring in 4runner 5vz-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39273 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp acceleratie met storing in 4runner 5vz motor
Controleer nu de spoel. Als dat zo is, controleer dan de injectoren om te zien hoe ze werken. Probeer de retourslang te wurgen om te zien wat er gebeurt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39274 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp acceleratie met storing in 4runner 5vz motor
Controleer nu de spoel. Als dat zo is, controleer dan de injectoren om te zien hoe ze werken. Probeer de retourslang te wurgen om te zien wat er gebeurt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39275 door handmatig-mechanisch
Ik vergat de brandstofrotorslang te wurgen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39312 door handmatig-mechanisch
:lachen: :) :cheer: Bedankt Kikemec en bedankt aan al mijn vrienden voor hun aandacht voor dit probleem. Voor toekomstige soortgelijke conflicten zal ik de oplossing publiceren. Allereerst wil ik zeggen dat ik alle voorgestelde tests heb uitgevoerd en daarin geen oplossing heb gevonden, maar ik ben altijd dankbaar voor elke test. De oplossing was het vervangen van de bougies of bougiekabels, hoewel de kabels alleen voor onderhoud waren vervangen. Bij de bougiekabels was de storing aanwezig. Er werden NGK BKR5EKB-11 2-elektrode bougiekabels geplaatst en klaar was Kees. De motor draaide op 100%. Vervolgens werd de betreffende afstelling uitgevoerd, wederom filters, kabels, enz. Dankjewel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #39335 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor het plaatsen van de oplossing, vriend. Je ziet dat we niet zo verdwaald waren en dat het kwam door een vonk die afbrak. Hahaha, ik had al zo'n vermoeden dat het door een vonk kwam. Succes, vriend.