Zoek MDM

Bulletin

National Voyager 3.3 liter motor heeft even tijd nodig om te starten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39034 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen allemaal.
Ik heb een National 3.3L V6 Voyager uit 2001. Ik weet niet waar ze de brandstofpomp hebben vervangen. Ze vertellen me dat de truck daarna koud loopt, 's ochtends dus, met drie toetsaanslagen, maar als hij eenmaal loopt en ze hem om de een of andere reden uitzetten, moeten ze vijf of zes toetsaanslagen maken om hem te starten. Eenmaal gestart, draait de truck op 100%. Eerlijk gezegd weet ik niet wat het is. Is:(
er iets wat jullie me kunnen aanraden om te doen... zoals de gasdruk controleren of een soort luchtlek?

Ik wacht op jullie reacties.

Heel erg bedankt

. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39059 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van een 3,3-liter Voyager-motor die lang op zich liet wachten.
Het overkwam mij bij een C1500 toen ik de pomp verving. Het probleem was dat de pomp niet exact hetzelfde was en een overdrukventiel had, waardoor de pomp ontlaadde. Controleer, misschien is dit hetzelfde probleem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39069 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van een 3,3-liter Voyager-motor die lang op zich liet wachten.
Oké. Ik zal het even navragen bij de eigenaar, aangezien hij met zo'n defect is aangekomen, om te kijken of hij geschikt is voor het bouwjaar en model.
Dat dacht ik al, en ik heb ook aangegeven dat de brandstofdruk laag is.
Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39079 door handmatig-mechanisch
Pas op, vriend, want degene die ze me verkochten was van hetzelfde merk, model en bouwjaar, en het klopte nog steeds niet. Het is beter om ze te vergelijken.