Zoek MDM

Bulletin

Toyota Corolla 88 start het elektrische voertuig niet op bij hoge toerentallen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39014 door handmatig-mechanisch
Toyota Corolla 88 start niet op bij hoogspanning. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Goedemiddag vrienden, ik ben nieuw op het forum en ik heb een probleem met de elektrische ventilator. Als ik bergop rijd, slaat de elektrische ventilator niet aan, maar wel als ik in neutraal sta. Het is de moeite waard om te vermelden dat mijn auto een Toyota Corolla uit 1988 is. In Venezuela hebben ze een Avila gemonteerd. Ik heb de temperatuurklep vervangen, maar ik weet niet of het een relais kan zijn. Bedankt en excuses voor het ongemak.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39023 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Toyota Corolla 88 start niet, elektrische ven op hoog
Mijn vriend, het lijkt geen probleem te zijn met de lamp of het relais, maar als je twijfels over het circuit wilt wegnemen, koppel dan de twee kabels van de lamp los en verbind ze met een kabel. Het elektrische systeem zou moeten werken. Zo niet, dan zit er een fout in het elektrische circuit, maar het lijkt mij eerder een probleem met een verstopte radiator of een waterpomp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.