Zoek MDM

Bulletin

Olie lekt uit de houders

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39253 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Olielekkage uit de houders
Bedankt, ik wil het proberen, maar heb je alsjeblieft geen afbeeldingen van hoe het moet? Het punt is dat dit natuurlijk een beetje nieuw voor me is. Ik zal je ook vertellen dat de monteur de kop heeft verwijderd, hem heeft laten repareren, borstelen, uitlijnen en de kleppen heeft afgesteld, maar hij blijft olie lekken. Dus ik denk dat wat je me vertelt meer is: hij heeft me een additief laten toevoegen, maar hij blijft olie lekken. Bedankt, ik hoop dat je me kunt helpen met afbeeldingen of video's. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39254 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de afbeelding van hoe je de carterontluchting kunt zien om te controleren. Wat er gebeurt, is dat dit natuurlijk vrij nieuw voor me is. Ik vertel je ook dat de monteur de cilinderkop heeft verwijderd, hem heeft laten repareren, borstelen, uitlijnen en de kleppen heeft laten stellen, maar hij blijft olie lekken, dus ik denk dat wat jij me vertelt het probleem is. Sterker nog, hij heeft me een additief laten toevoegen, maar hij blijft olie lekken, maar ik zie dat het uit de borgringen komt. Bedankt, ik hoop dat je me kunt helpen met afbeeldingen of video's. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39276 door handmatig-mechanisch
Haal de oliepeilstok eruit en kijk of de olie erdoorheen blaast; er zou rook uit moeten komen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39436 door handmatig-mechanisch
Nee, mijn vriend, er komt geen rook uit de peilstokbuis en ik voel geen echte druk als ik de dop open waar de olie in zit. Ik voel wel een lichte druk als de motor draait. DANK U WEL.