Zoek MDM

Bulletin

tuning van de VW Gol Country 1.9 SD

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38834 door handmatig-mechanisch
VW Gol Country 1.9 SD Tuning Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik ben nieuw hier. Ik moet weten hoe ik mijn motor kan afstellen. Ik ben vergeten het te markeren en weet nu niet meer hoe ik dat moet doen. Ik zou het erg op prijs stellen als je me kunt helpen. Bedankt, groeten. :)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38864 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp tuning van een VW Gol Country 1.9 SD
Hallo.. kijk, de opzet is om het kleppendeksel te verwijderen en op de achterkant van de nokkenas een platte staaf te plaatsen en deze te centreren met voelermaten.. het BDP van de krukas staat op nul in het kastje in een raam en de pomp wordt afgesteld met een pen.. daar krijg je het punt om de riem te plaatsen.. je moet de nokkenasschroef losdraaien om de riem te spannen, weet je, met het gereedschap dat altijd achter de nokkenas is geplaatst.. als je alles een kwart voor de krukas hebt gedemonteerd, laat het daar dan zitten, stel de nokkenas af en stel dan de krukas af... veel succes..

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38865 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp tuning van een VW Gol Country 1.9 SD
Draai de pomp los en markeer deze, anders moet u deze later opnieuw afstellen. Pompschroeven 2,5 kg, nokkenschroef 4,5 kg