Zoek MDM

Bulletin

Diagram van raammechanisme van Peugeot 206 Coupé Cabriolet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38786 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, heeft iemand het elektrische schema van de raammechanismen van een Peugeot 206 1.6 coupé cabriolet uit 2002?
Ik heb een probleem met de raammechanismen. De motor gaat omhoog, maar niet omlaag. De bediening is prima. De regeleenheid in de kofferbak is in orde, want ik heb een andere geprobeerd. Ik moet weten wat elke draad in de 15-pins connector van de regeleenheid doet. Kan iemand me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden - 12 jaar en 11 maanden geleden #39026 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Bedradingsschema raammechanisme Peugeot 206 Coupé Cabriolet
Ik heb het al gevonden. Als iemand het nodig heeft, laat het me weten en ik stuur het je door.
Laatst bewerkt: 12 jaar 11 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #41465 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Bedradingsschema raammechanisme Peugeot 206 Coupé Cabriolet
.. Ik heb een 206cc. Kunt u mij de handleiding sturen? Als u nog iets anders heeft, hoor ik dat graag.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar 1 week geleden #47541 door handmatig-mechanisch
Ik heb ook een 206cc met problemen in de achterruiten. Als je afbeeldingen of video's hebt van hoe je het moet demonteren om te verifiëren, stuur ze dan naar mij. , Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49800 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen. Kunt u mij de handleiding sturen, aangezien ik problemen heb met de linkerachterruit? Bedankt voor uw hulp.