Hoi Leonardo, je zit er een beetje naast. Laat me het uitleggen. Overdrive is geen automatische piloot; het is cruisecontrol, die de acceleratie elektronisch aanpast voor lange ritten, zodat je je voet niet op het gaspedaal hoeft te houden. Overdrive is het type "overdrive" of "drive overdrive" en wordt gebruikt in automatische transmissies om te schakelen naar de oorspronkelijke snelheid, waardoor het motortoerental beter wordt benut ten opzichte van de snelheid, wat resulteert in een lager brandstofverbruik. Moet ik het uitleggen? Normaal gesproken bevindt de schakelaar om de "odd" te activeren/deactiveren zich aan de zijkant van de versnellingspook zelf, maar dit kan per voertuig verschillen. Wat betreft het feit dat de rem de parkeerstand niet vrijgeeft, wil ik je vertellen dat er een solenoïde aan de onderkant van de hendel zit die wordt geactiveerd door hetzelfde rode lampje als de remlichten. Neem de tijd om het kleine consoletje aan de voet van de schakelpook te demonteren om het probleem te vinden, tenzij je merkt dat er ook geen remlichten op zitten. Dat zou de pedaalschakelaar of de remlichtzekering kunnen zijn. Ik hoop dat dit helpt. Met vriendelijke groet!