Zoek MDM

Bulletin

Hoe verwijder ik de overdrive uit mijn Civic uit 2006?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38740 door handmatig-mechanisch
Hallo, goedemorgen.
Ik heb een Civic EX uit 2006 met een automaat en de overdrive of autopilot zit vast. Hoe krijg ik hem weer open? Hartelijk dank.;)

Ik heb ook problemen met het rempedaal. Als ik erop druk, ontgrendelt de versnellingspook niet. Moet ik dat handmatig doen

? Kunt u me helpen? Hartelijk dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38918 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hoe verwijder ik de overdrive uit mijn Civic uit 2006?
Hoi Leonardo, je zit er een beetje naast. Laat me het uitleggen. Overdrive is geen automatische piloot; het is cruisecontrol, die de acceleratie elektronisch aanpast voor lange ritten, zodat je je voet niet op het gaspedaal hoeft te houden. Overdrive is het type "overdrive" of "drive overdrive" en wordt gebruikt in automatische transmissies om te schakelen naar de oorspronkelijke snelheid, waardoor het motortoerental beter wordt benut ten opzichte van de snelheid, wat resulteert in een lager brandstofverbruik. Moet ik het uitleggen? Normaal gesproken bevindt de schakelaar om de "odd" te activeren/deactiveren zich aan de zijkant van de versnellingspook zelf, maar dit kan per voertuig verschillen. Wat betreft het feit dat de rem de parkeerstand niet vrijgeeft, wil ik je vertellen dat er een solenoïde aan de onderkant van de hendel zit die wordt geactiveerd door hetzelfde rode lampje als de remlichten. Neem de tijd om het kleine consoletje aan de voet van de schakelpook te demonteren om het probleem te vinden, tenzij je merkt dat er ook geen remlichten op zitten. Dat zou de pedaalschakelaar of de remlichtzekering kunnen zijn. Ik hoop dat dit helpt. Met vriendelijke groet!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39105 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hoe verwijder ik de overdrive uit mijn Civic uit 2006?
Hartelijk dank voor uw hulp. :cheer:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39147 door handmatig-mechanisch
AAN ÉÉN KANT VAN DE HENDEL OP DE CONSOLE ZIT EEN GLEUF. STEEK JE SLEUTEL DAARIN. DIT IS VOOR NOODGEVALLEN. ALS JE DE PARKEERFUNCTIE NIET MET HET PEDAAL KUNT DEACTIVEREN, CONTROLEER DAN EN REAGEER.