Zoek MDM

Bulletin

water op de vloer aan de bestuurderskant.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38688 door handmatig-mechanisch
Water op de vloerplanken aan de bestuurderszijde. Gepubliceerd door manual-mecanica
Soms, als ik in de auto stap, zie ik een beetje vloeistof op de vloer onder de pedalen (dichter bij het gaspedaal). Ik denk dat het van de radiator komt, maar ik merk ook dat er koelvloeistof wordt verbruikt. Mijn vraag is: zou dit ermee te maken kunnen hebben? Of zou het water dat uit de radiator komt, de koelvloeistof kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38700 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over water op de vloer aan de bestuurderskant.
Ja, het is inderdaad hetzelfde water. Het gebrek aan koelvloeistof bevindt zich op de vloer, wat vaak voorkomt. Om zeker te zijn van uw diagnose, kunt u met een slang een verbinding maken tussen de slangen die via de voorkant de kachel binnenkomen. Dit kunt u doen terwijl u beslist of u de radiator in het interieur wel of niet wilt vervangen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38747 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over water op de vloer aan de bestuurderskant.
Welk voertuig is dit...?
Ik had hetzelfde probleem met een Peugeot 206, en het probleem zat in de pakking van de verwarmingsbuis. Hij werd niet los verkocht, maar de buis en pakking waren niet duur. Er zijn echter wel losse pakkingen te vinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38760 door handmatig-mechanisch
Bedankt, ik ga de brug proberen en kijken wat er gebeurt. Ik laat het je later weten.