Zoek MDM

Bulletin

Stuurhuisset vervangen op de Seat Mar

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38619 door handmatig-mechanisch
Vervangen van de Seat Mar stuurhuiskit Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb iemand nodig die mij kan uitleggen hoe ik de kid (ik weet niet of dat zo heet) van het stuurhuis van de Seat Marbella moet vervangen. Alvast bedankt, Juan

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38646 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Stuurhuiskit op de Seat Mar vervangen
Bedoelt u met kit de binnenste afdichtingen van het stuurhuis? Zo ja, dan zult u een flink aantal stuurklemmen en stuurassen moeten demonteren, de bevestiging van het stuurhuis aan het chassis losmaken en vervolgens losmaken aan de stuurkolom. Wees voorzichtig met dit onderdeel: markeer het zodat de besturing niet scheef of instabiel wordt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38648 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Stuurhuiskit op de Seat Mar vervangen
Oké, hartelijk dank. Wat ik echt wil, is geen fout maken en het goed doen. Wat ik probeer te doen, is de bus en de stofkappen vervangen. Als u zo vriendelijk wilt zijn om dit wat toe te lichten, zou ik dat zeer op prijs stellen. Dank u wel en met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38654 door handmatig-mechanisch
Wat zijn de doppen? De stofkappen hoeven niet veel gedemonteerd te worden, maar de doppen zijn mijn vraag, dus ik kan je helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38708 door handmatig-mechanisch
Het is de bus die op de rechterstang zit, denk ik, die van metaal of rubber of zoiets is gemaakt. Die stang voelt los aan, of als je hem beweegt, voelt hij niet stevig aan zoals de andere. Die moet onder de stofkap aan die kant zitten.