Zoek MDM

Bulletin

Natte bougies, net afgesteld en hersteld.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38551 door handmatig-mechanisch
Natte bougies, net afgesteld en opnieuw geslepen. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, kan iemand me helpen? Ik heb de zuigerveren net opnieuw laten afdichten en slijpen, omdat de auto de bougies nat maakte. De klepsteelkeerringen zijn al vervangen, maar er lekt nog steeds olie. Wat zou het kunnen zijn? Duurt het even voordat de zuigerveren goed vastzitten, of hebben ze het gewoon heel slecht gedaan?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38554 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp natte bougies: ik heb ze zojuist afgesteld en hersteld.
Hallo. Voor de zekerheid vraag ik het even: hebben ze bij de revisie dezelfde zuigers gebruikt als toen je ze in elkaar zette?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38570 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp natte bougies: ik heb ze zojuist afgesteld en hersteld.
Ik mag de bougies niet natmaken. Waarschijnlijk heb je problemen met de zuigerveren of een slechte zitting van de zuigerveren. Meet de compressie en vertel me hoe het werkt. Vraag of ik alle of een deel van de bougies natmaak.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38575 door handmatig-mechanisch
Als ze dezelfde zuigers hebben gebruikt, zeggen ze dat deze niet versleten waren, en de cilinderbussen ook niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38576 door handmatig-mechanisch
Kikemec blijkbaar allemaal gemarkeerd met 110 en ja alle bougies zijn er en degene die het meest nat wordt is nummer 3