Zoek MDM

Bulletin

HELP, mijn Civic EX uit 2006 start niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38494 door handmatig-mechanisch
HELP, mijn Civic EX uit 2006 start niet. Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen allemaal. :dance:

HELP ALSTUBLIEFT.

Ik heb een Civic EX uit 2006 gekocht, een vierdeurs automaat , en hij start niet.

Deze auto is een sloopauto, en ik heb er duizend dingen aan gedaan, en hij start niet.

Alle lampjes branden, maar het dashboard niet, en hij start ook niet.

Ik heb de zekeringmodules onder het stuur, die in de motor en de accu al gecontroleerd, en alles lijkt in orde.

Als iemand een Honda-expert kent die hem voor me kan starten, neem dan contact met me op (ik hoop dat ze niet te veel vragen).
Ik ben in Mexico-Stad, heel dicht bij de luchthaven.

IK BEN radeloos. IK BEN ER AL EEN MAAND MEE BEZIG EN NOG STEEDS NIETS.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38496 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp HELP, Mijn Civic EX uit 2006 start NIET.
Controleer de computer of kijk onder het dashboard voor een verborgen aan/uit-schakelaar om autodiefstal te voorkomen. Ik heb hem in elke auto die ik heb gehad gebruikt en hij heeft me in twee gevallen van mogelijke diefstal geholpen.
Met vriendelijke groet,
Enrique

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38507 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp HELP, Mijn Civic EX uit 2006 start NIET.
Het eerste wat u moet controleren, is of de auto niet start omdat er geen vonk is of omdat er geen brandstof is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38513 door handmatig-mechanisch
Hij vonkt niet, start niet, maakt geen geluid, reageert niet als je de sleutel omdraait. Als hij wel gas geeft, heb ik al gecontroleerd op een noodstopschakelaar, maar die doet het niet. MAAR. Er zitten een paar kapotte draden onder het dashboard. Ik weet niet wat het is, misschien is dat het probleem, maar hoe weet ik of er een module of iets dergelijks ontbreekt?

Hartelijk dank voor jullie antwoorden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38529 door handmatig-mechanisch
Haaaaaaaaa, je brengt me in de war. Als ik de sleutel omdraai, slaat de startmotor niet eens aan. Doet hij wel iets? Of draait hij wel rond, maar slaat de motor niet aan? Begin met het controleren van de krukassensor, of de schijf als die een verdeler heeft.