Zoek MDM

Bulletin

Bougies voor de Ram 2500 uit 2003

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #38490 door handmatig-mechanisch
Bougies voor een Ram 2500 uit 2003. Geplaatst door manual-mecanica
Kameraden, als ik de bougies van een Ram 2500 4.7L uit 2003 vervang en de handleiding aangeeft dat er standaard Champion-bougies met een elektrodeafstand van 0,030 inch in moeten, moet ik dan, als ik platina of dubbelplatina bougies wil installeren, de fabriekselektrodeafstand van ongeveer 0,040 inch aanhouden of moet ik ze met dezelfde elektrodeafstand van 0,030 inch installeren als de Champions?

Ik waardeer jullie hulp!

Bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #38505 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp bougies voor een Ram 2500 uit 2003.
Het is het beste om de originele maat aan te houden. Tegenwoordig zijn er veel verschillende bougies, maar als je ze voor een specifiek model bestelt, is dat meestal omdat ze al op de juiste afstand zijn afgesteld. Het hangt er een beetje vanaf of het model een ontstekingsmodule of contactpunten en condensator heeft, en of het koud of warm is, maar als je de juiste maat gebruikt, zul je geen problemen ondervinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #38515 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp bougies voor een Ram 2500 uit 2003.
Even kijken of ik het goed begrijp: ik koop de platina exemplaren en installeer ze zoals ze zijn, klopt dat?.

kikemec schreef: Het is het beste om de originele maat aan te houden. Tegenwoordig zijn er veel verschillende bougies, maar als je ze voor een specifiek model bestelt, is dat meestal omdat ze al op de juiste afstand zijn afgesteld. Het hangt er een beetje vanaf of ze een ontstekingsmodule of contactpunten en condensator hebben, en of ze koud of warm zijn, maar als je de juiste maat gebruikt, zul je geen problemen ondervinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #38530 door handmatig-mechanisch
Nee, koop ze en geef ze de 0,030 opening die de handleiding aangeeft of de originele meting voor het RAM, dat wil zeggen, dezelfde als die van de Champion die je noemde.