Zoek MDM

Bulletin

Ford focus 1.6 tdci p0033

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38464 door handmatig-mechanisch
Ford focus 1.6 tdci p0033 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb foutcode P0033 op een Focus 1.6 TDCI van 109 pk. De magneetklep die de turbogeometrie regelt is in orde, en ik denk dat het elektrische systeem ook in orde is. P0033 verwijst naar de bypass van de turboklep. Ik heb de magneetklep voor de intercooleroverride gecontroleerd en een andere geprobeerd van een C4, maar de DTC kan ik nog steeds niet wissen. Wat ik vreemd vind, is dat ik in de parameters zie dat de CAB-klep niet is opgeslagen (ik heb geen idee welke dat is). Omdat ik dacht dat het de intercoolerklep was, ben ik naar Ford gegaan om die klep aan te passen, maar niets. Met vriendelijke groet, allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38480 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica onderwerp Ford Focus 1.6 TDCI P0033
Mocht het helpen: de accu van de auto was leeg en toen ik er een nieuwe inzette, ging er een motorstoringslampje branden en verschenen er verschillende foutmeldingen die twee niet konden worden verholpen. Eén daarvan was P2459 (maximaal aantal regeneraties van het roetfilter bereikt), wat inmiddels is opgelost, en P0033, wat ik niet kan oplossen. Met vriendelijke groet, bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.