Zoek MDM

Bulletin

Ford Explorer 2000 Geen stroom

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38429 door handmatig-mechanisch
Ford Explorer 2000 Geen Vermogen Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal. Ik heb een vraag. Ik heb een gebruikte Ford Explorer uit 2000 gekocht. Op weg naar huis startte de auto prima. De volgende dag startte en liep hij prima. Omdat er echter elektrische reparaties nodig waren, was de minpool van de accu losgekoppeld. Toen ik hem weer aansloot, startte de auto perfect, maar toen ik ging rijden, was hij volledig vermogensverlies. De waarschuwingslampjes "Check Engine" en "Check Gauge" gingen branden op het dashboard. Wat zou er gebeurd kunnen zijn? Of was het plotselinge vermogensverlies gewoon toeval? Tot nu toe heeft niemand de oorzaak kunnen achterhalen. Ik zou alle hulp of informatie op prijs stellen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38432 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Ford Explorer 2000 zonder stroom
Als u de waarschuwing ziet, is mogelijk een onderdeel van het carburateursysteem aangetast of losgekoppeld. Welke reparatie hebt u uitgevoerd? U kunt proberen de computer handmatig te configureren. Koppel de negatieve pool van de accu 30 seconden los, open en sluit vervolgens het contact drie of vier keer met tussenpozen van 20 seconden en start de auto om te kijken hoe hij reageert.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38433 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Ford Explorer 2000 zonder stroom
Bedankt voor uw snelle reactie. De enige reparatie die is uitgevoerd, is het vervangen van de ruitenwissermotor, die kortsluiting had. Er is niets aan de motor geraakt. Alleen de minpool van de accu is losgekoppeld. Is het mogelijk dat hierdoor een sensor beschadigd is geraakt?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38435 door handmatig-mechanisch
Nee, de sensoren raken niet beschadigd, maar je had de ECU kunnen deprogrammeren. Daarom vertelde ik je over handmatige formattering.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38437 door handmatig-mechanisch
Oké. Ik ga morgen de handmatige opmaak proberen en laat je de resultaten weten. Bedankt voor de hulp.