Zoek MDM

Bulletin

scenic 2 verschillende problemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38475 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp van de verschillende problemen van Scenic 2
Als je eronder moet kruipen, verwijder je gewoon de zijspatborden en dan kom je er zonder problemen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 6 dagen geleden #38500 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp van de verschillende problemen van Scenic 2
Ik weet niet hoe het met de Scenic zit, maar geen van beide werkte op mijn Clio II uit 2001. Ik heb de watertank waar de kleine motor in zit gedemonteerd en verwijderd en zag dat die helemaal onder water zat en verroest was. Na een paar minuten draaien met een tang en WD40 erin, begon hij weer normaal te draaien. Ik raad aan om hem buiten direct op de accu te proberen totdat hij weer op snelheid komt. De motor zelf is niets meer dan een kleine 12V DC-motor die zijn draairichting omkeert afhankelijk van de polariteit, waardoor hij water door een van de twee leidingen pompt. Aan het uiteinde van de motor zitten een paar plastic schoepen die als een mini-waterpomp fungeren. Kijk goed welke welke is voordat je hem weer in elkaar zet, zodat hij water naar de juiste plek pompt. Ik hoop dat ik je geholpen heb. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.