Zoek MDM

Bulletin

scenic 2 verschillende problemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38390 door handmatig-mechanisch
Scenic 2 diverse problemen Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik vraag me af of iemand me kan helpen. Ik merk al een tijdje dat mijn Senic 2 geen water door de ruitenwissers spuit, of dat het er niet soepel uitkomt, en zelfs aan de achterkant niet. De motor maakt een geluid, dus ik sluit een motorstoring uit, en er zijn geen lekkages waar ik hem verlies. Het andere probleem is een geluid onder het dashboard, naast het dashboardkastje. Ik vraag me af of iemand me kan vertellen hoe ik het dashboardkastje kan verwijderen, aangezien je voor beide dingen de helft van de auto moet demonteren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38400 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp van de verschillende problemen van Scenic 2
Vriend, wat betreft het sproeiwater, u zou de uitlaatgaten moeten schoonmaken. Waarschijnlijk zitten ze verstopt met kalkaanslag en niets anders. Wat het geluid betreft, zou u moeten bepalen of het van metaal of plastic is. Misschien hoeft u niets te demonteren en kunt u eronder werken en dat is alles.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38404 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp van de verschillende problemen van Scenic 2
Het kan zijn dat de inlaatbuis of het filter van de motor verstopt zit. Dit kunt u eenvoudig verhelpen door het filter schoon te maken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38451 door handmatig-mechanisch
De gaten worden niet afgedekt, want je blaast door de buis en het komt er perfect uit. Het verwijderen van de toegang van onderaf is nu onpraktisch, dus de enige optie is om de bumper te verwijderen om bij de ruitenwissermotor te komen. Bedankt voor je antwoord.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38452 door handmatig-mechanisch
Daar moet ik nog naar kijken. Het was om te voorkomen dat ik de bumper moest verwijderen om bij de ruitenwissermotor te komen. Bedankt.