Zoek MDM

Bulletin

Renault Clio 1.6 motor bouwjaar 97

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #38172 door handmatig-mechanisch
Renault Clio 1.6 motor, 1997. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, mijn vraag is de volgende: ik heb een Clio uit 1997 en soms gaat het temperatuurwaarschuwingslampje branden, net als het oliedrukwaarschuwingslampje. Ik heb gecontroleerd en er zijn geen problemen met de temperatuur of de oliedruk. Waarom gebeurt dit?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #38174 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Renault Clio 1.6 motor bouwjaar 97
Hallo vriend.
In de meeste gevallen wordt het probleem opgelost door de temperatuursensor te vervangen. Als de motor draait en de temperatuursensor defect raakt, gaan beide waarschuwingslampjes branden: het temperatuurlampje en het olielampje. Als het probleem bij de olie ligt, gaat alleen het olielampje branden.
Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #38175 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Renault Clio 1.6 motor bouwjaar 97
Hallo vriend.
In de meeste gevallen wordt het probleem opgelost door de temperatuursensor te vervangen. Als de motor draait en de temperatuursensor defect raakt, gaan beide waarschuwingslampjes branden: het temperatuurlampje en het olielampje. Als het probleem bij de olie ligt, gaat alleen het olielampje branden.
Groeten.