Zoek MDM

Bulletin

OPEL ASTRA H 1.7 CDTI

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #38165 door handmatig-mechanisch
OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Gepubliceerd door manual-mecanica
Problemen met Opel Astra
Hallo
, ik heb een probleem met een Opel Astra. De auto rijdt perfect als hij wil, en als hij wil, begint hij plotseling te schokken en stopt. Als hij eenmaal stilstaat, start hij lange tijd niet.
Ik heb 3 verschillende diagnoseapparaten aangesloten en ze geven allemaal hetzelfde aan. GEEN STORINGEN. Ik heb alle dieselleidingen gecontroleerd op mogelijke luchtaanzuiging, maar niets. Ik heb de zekeringkast in de motorruimte verwijderd en de aansluitingen schoongemaakt (omdat ik er een paar heb gevonden met startproblemen en die kwamen door die aansluitingen), maar niets, we zijn nog steeds hetzelfde. Ik denk dat het de stuurwielsensor zou kunnen zijn die een slechte uitlezing geeft als hij wil, het maakt me niet gek...
kijk of je me kunt helpen,
bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #38166 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handboek-monteur op het onderwerp OPEL ASTRA H 1.7 CDTI
Goedemorgen,
allereerst moeten we het probleem lokaliseren wanneer de auto afslaat. Controleer of het een vonk of benzine is. Wat ontbreekt er? Als het een vonk is, is het de krukassensor. Als het benzine is,
controleren we of er een brandstofdrukpuls in de injectoren zit. Als dit allemaal aanwezig is,
controleer dan de paarse relais wanneer het defect raakt. Dit zijn de relais die de ECM aansturen. Ik hoop dat deze informatie nuttig voor u is. Ik zal de rest van de componenten zelf controleren en ik zal u
tot snel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #38182 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handboek-monteur op het onderwerp OPEL ASTRA H 1.7 CDTI
BEDANKT
Ik zal je op de hoogte houden van de testen die ik doe...
groeten