Zoek MDM

Bulletin

Hoe monteer je de nokkenas van een Mini Cooper R 56?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 3 weken geleden #38071 door handmatig-mechanisch
Hoe de nokkenas van een Mini Cooper R 56 te monteren Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik moet de nokkenas van een Mini Cooper R56 uit 2008 monteren. Ik heb geen idee hoe. Ik heb er nog nooit eentje gemonteerd. Als u me kunt helpen met een werkplaatshandboek om mijn probleem op te lossen, of met andere hulp, alvast bedankt. Ik heb hier al in mechanicalmanuals gekeken, maar kon het niet vinden. Help alstublieft, het is dringend.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38268 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een monteurshandleiding over het onderwerp hoe je de nokkenas van een Mini Cooper R 56 monteert
Bedankt vriend, ik hoop dat ik het kan downloaden, ook al heb ik geen creditcard. Als je nog andere hulp hebt, heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38329 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een monteurshandleiding over het onderwerp hoe je de nokkenas van een Mini Cooper R 56 monteert
Kijk, ik weet dat de (R53 1.6 Cooper) een markering heeft op het nokkenastandwiel die moet overeenkomen met de markering op de ketting (koperkleurig) en het krukastandwiel heeft 2 markeringen die moeten overeenkomen met 2 markeringen op de ketting min of meer de krukas is naar beneden bijvoorbeeld bij 6 kijkend naar de klokstangen en de nokkenas zoals bij 1 om het op een of andere manier grafisch weer te geven. Je moet de spanner indrukken voordat je hem monteert, onderdelen van de krukas tot rechts de montage van de ketting zodra de markeringen overeenkomen monteer je de spanner onthoud dat de eerste cilinder op BDP (zuiger omhoog) moet staan en de nokkenasnokken in de eerste cilinder in compressie of dat is (omhoog) en die van nummer 4 in balans zijn (omlaag) Ik hoop dat het je iets goeds helpt kijk

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #38340 door handmatig-mechanisch
Oké, het helpt me enorm, ik ga proberen wat je zei. Daarmee heb ik al een handleiding.