Zoek MDM

Bulletin

Versnellingsbak in een Honda Civic uit 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 3 weken geleden #38021 door handmatig-mechanisch
Versnellingsbak in een Honda Civic uit 2002 Geplaatst door manual-mecanica
Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Jose Angel en nieuw op dit forum, dus misschien is dit probleem al eerder besproken. Als dat zo is, herhaal ik het nog eens, sorry:blozen: . De vraag is als volgt: een vriend heeft een Honda Civic uit 2002 en onder andere de versnellingsbak is kapot. Hij heeft besloten om hem bij een garage te laten repareren, omdat dat meer zou kosten dan de auto zelf. We hebben voor een schappelijke prijs een versnellingsbak bij een sloop weten te bemachtigen, maar toen we er eindelijk eens goed over nadachten, bleek dat we de versnellingsbak er niet uit kregen. Ik heb in het werkplaatshandboek op deze pagina gekeken en ik zweer dat ik niet wist hoe ik hem eruit moest krijgen. Is er iemand die een werkplaatshandboek heeft of deze reparatie heeft uitgevoerd en me kan helpen? Bedankt en met vriendelijke groet, allemaal.:)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 3 weken geleden #38023 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Versnellingsbak wisselen in een Honda Civic uit 2002
Vriend, hier is de handleiding. Ik heb hem alleen in het Engels, maar hij bevat wat je zoekt.

Bijgevoegd bestand:

Bestandsnaam: ManualDeTa...ivic.zip
Bestandsgrootte: 38,24 MB

Veel succes, ik hoop dat het helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 3 weken geleden #38026 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Versnellingsbak wisselen in een Honda Civic uit 2002
Deze is uitgebreider dan de andere handleiding die ik heb gedownload, het Engelse ding is nog een klein probleempje hehe maar natuurlijk heel erg bedankt voor de hulp en voor de snelheid

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 3 weken geleden #38028 door handmatig-mechanisch
Graag gedaan, groeten