Hallo
, controleer of er continuïteit is in de draad die van het contactslot naar het contact loopt. Er zouden twee draden moeten zijn, één naar een weerstand van 5 Ohm en een andere naar een andere weerstand van 0,5 Ohm. Als een van beide geen continuïteit heeft, is dat de reden waarom de motor niet start. Het zou ook de dubbele weerstand kunnen zijn, één ervan is open en dat is de reden waarom de motor ook niet start. Wanneer u een directe jumper maakt, start de motor omdat u de bedrading en de weerstanden overslaat die voorkomen dat alle spanning de ontstekingskast bereikt, wat ertoe kan leiden dat de motor op een bepaald punt permanent stopt met starten, ongeacht de methode. Bedankt. Mijn zoon heeft ook een Ram Charger uit 1990, hoewel ik het inlaatsysteem met een computer heb aangepast. Ik heb het systeem gemaakt vanaf de carburateur, maar zonder variatie in de sproeiers, waardoor het iets straffer is zodat het niet zoveel benzine verbruikt, uiteindelijk wanneer de secundaire vlinders opengaan, blijft het voldoende vermogen aan de motor leveren.