Zoek MDM

Bulletin

3 jaar motorprobleem (efi) moeilijk starten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37719 door handmatig-mechanisch
3 jaar motorprobleem (efi) moeilijk te starten Geplaatst door manual-mecanica
:ohmy: Hallo, ik heb hulp nodig. Ik heb een probleem met een pick-uptruck met een 3yd EFI-motor.

's Ochtends als ik hem probeer te starten, duurt het even, maar na 3 tot 5 pogingen slaat hij aan. Ik heb het brandstoffilter al vervangen. Ik heb de pompdruk gemeten, die 25 kg was. Ik heb de koudstartinjector getest met een stethoscoop en die werkt bij het starten.
De bougies zijn nieuw.

Heeft u suggesties voor wat ik nog meer kan controleren en wat ik misschien over het hoofd heb gezien? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37759 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp van een 3y-motorprobleem (efi) dat moeilijk start
Controleer of de injectiehelling ontladen is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37871 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp van een 3y-motorprobleem (efi) dat moeilijk start
Hallo, het lijkt erop dat het ontlaadt. Ik heb het drukventiel vervangen, maar het probleem blijft bestaan. Ik mis iets in de review. Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37874 door handmatig-mechanisch
mmmmm het zou puur om een paar redenen kunnen worden ontladen, ten eerste als de pomp niet exact hetzelfde is als het origineel, soms hebben ze een klep die de druk ontlast en het systeem ontlaadt, ten tweede dat een of meer injectoren open blijven of de afdichting niet uitvoeren, en ten derde dat de drukregelklep die zich in de injectiehelling bevindt in slechte staat is en alle druk terugbrengt, veel succes en laat het ons weten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #38190 door handmatig-mechanisch
Hallo, probleem opgelost. Sorry voor de late reactie op de oplossing. Ik heb het drukventiel vervangen en 15 dagen getest. De ontsteking verbeterde. Ik denk dat daar het probleem lag. Alvast bedankt.