Zoek MDM

Bulletin

onafhankelijke installatie van een thermosfles

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden - 12 jaar en 11 maanden geleden #37391 door handmatig-mechanisch
Zelfstandige installatie van een boiler Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik wil een thermoschakelaar installeren op een Mitsubishi Lancer Cedia, zodat de ventilator onafhankelijk draait. Kan iemand me vertellen
hoe ik dat moet doen? Wat moet ik gebruiken? En
waar moet ik op letten?

:droog:Nog een vraag: wat voor type thermoschakelaar moet ik gebruiken en op welke spanning werkt die? Help me alsjeblieft .
Laatst bewerkt: 12 jaar 11 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37404 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van onafhankelijke installatie van een thermosfles
Hoi Isachdd.
Het klinkt alsof je een probleem hebt met de motorthermostaat. Het is niet raadzaam om het koelmechanisme te reviseren, want als het goed werkt, zorgt het voor de juiste bedrijfstemperatuur. Voordat je gaat reviseren, is het een goed idee om te proberen het probleem te verhelpen. Succes,
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37406 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van onafhankelijke installatie van een thermosfles
De thermostaat is in goede staat; hij opent op de juiste temperatuur en we hebben geprobeerd het probleem te verhelpen, maar het probleem blijft bestaan. Het probleem is als volgt:
wanneer je de sleutel naar "aan" draait, begint de ventilator direct te draaien. Daarom wilde ik een aparte afstelling doen, zodat de ventilator op tijd werkt. Mijn vraag blijft: hoe doe ik de afstelling?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37414 door handmatig-mechanisch
de installatie is niet moeilijk, maar je moet het goed verborgen houden zodat de auto er niet lelijk uitziet, ik vertel het je omdat het bijna heiligschennis is voor een lancer wat je gaat doen hahaha, hoe dan ook heb je 10 en 12 kabels nodig, ongeveer 5 meter van elk, zodat je niet tekort komt en je goed kunt werken, een 12 volt relais met 4 poten, een relaishouder, een zekeringhouder en een zekering van 20 of 30 ampère, ongeveer 10 vrouwelijke aansluitingen en ongeveer 10 oogaansluitingen, dus je hebt. Nu een belangrijk punt: als je een temperatuurlamp hebt, vervang je die, als je die niet hebt, dan heb je een buis nodig ter grootte van de bovenste radiatorslang, degene die naar de thermostaat gaat, je moet een gat maken en een moer lassen die compatibel is met een temperatuurlamp die je gaat installeren, ik raad er een aan van een Fiat 147 die, als ik me goed herinner, 62-82 zijn, dat is het temperatuurbereik, oké, als dit eenmaal is gedaan, begin je met de elektrische installatie.

Je sluit een kabel aan van de positieve accu naar lijn 30 van het relais. In deze lijn installeer je de zekeringhouder en de zekering. Lijn 86 van het relais sluit je aan op een positieve stroomkabel van de contactplaat. Lijn 85 gaat naar een van de aansluitingen van de lamp die je hebt geïnstalleerd en de andere aansluiting van de lamp gaat naar de directe aarde. Dat kan het chassis of de accu zijn. Lijn 87 van het relais gaat naar de positieve kabel van de elektrische ventilator en de negatieve kabel daarvan gaat naar de directe aarde. Dat is alles, niets bijzonders.
www.velocidadmaxima.com/forum/showthread.php?t=142804
In die richting staat de tekening, zodat je op je gemak bent.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37419 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de informatie. Nu is mijn vraag: welke schade kan dit aan de werking van de motor veroorzaken?