Zoek MDM

Bulletin

FORD KA 1.3 STORING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37353 door handmatig-mechanisch
FORD KA 1.3 FAILURE Gepubliceerd door manual-mecanica
Het lijkt erop dat het een storing in de flowmeter is. Als u een Rocam-motor hebt, gebeurt het vaak dat de zekering doorbrandt als de motor is losgekoppeld. Ik weet niet waarom, maar het gebeurt wel. Ik heb wel eens gezien dat een zekering doorbrandt als de motor is losgekoppeld, of dat er vergeten is een massakabel aan te sluiten op de negatieve pool van de accu. De massakabel is dun, niet dik, en hij slaat soms door. Soms moet de computer ook worden geconfigureerd omdat de stappenmotorklep gesloten blijft. Ik heb dit gezien bij meerdere Ford-modellen met dat type motor: Fiesta, Currier, Ka, etc.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37354 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp FORD KA 1.3 STORING
Je weet toch dat de jongen die hem me bracht, me vertelde dat hij nog een beetje stil stond voordat ik het deksel eraf haalde toen ik gas gaf, maar nu gebeurt dat wel. Als je de stekker eruit haalt, loopt hij niet goed, maar hij loopt wel. Als je hem aansluit, stopt hij of regelt hij, en als je gas geeft, stopt hij en accelereert hij niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37355 door handmatig-mechanisch
Je weet toch dat de jongen die hem me bracht, me vertelde dat hij nog een beetje haperde voordat ik het deksel eraf haalde, toen ik gas gaf, maar nu gebeurt dat wel. Als je de stekker eruit haalt, loopt hij niet goed, maar hij loopt wel. Als je hem aansluit, stopt hij, hij regelt niet, en als je gas geeft, stopt hij en accelereert hij niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37356 door handmatig-mechanisch
Je weet toch dat de jongen die hem me bracht, me vertelde dat hij nog een beetje liep voordat ik het deksel eraf haalde toen ik gas gaf, maar nu gebeurt dat. Als je de stekker eruit haalt, loopt hij niet goed, maar hij loopt wel. Als je hem aansluit, stopt hij, hij regelt niet, en als je gas geeft, stopt hij en accelereert hij niet. 1.3 ENDURA E