Als er druppels benzine zijn, is er een lek. Het is noodzakelijk om de tankslangen en de slangen die van de motor naar de tankvulbuis lopen te controleren. De monteur die dit controleert, heeft geen klein lek opgemerkt. Soms komt het voor dat de geur wordt veroorzaakt door de pakking van de tankdop waar de brandstofcel in zit, die beschadigd is of lekt. Wanneer de auto rijdt, stroomt de benzine over. Deze dop bevindt zich onder de achterbank. De inspectie is relatief eenvoudig, omdat u alleen de achterbank hoeft op te tillen en te kijken of het rond de dop nat is. Zo ja, ga dan naar een monteur om het probleem op te lossen, want ervaring is vereist om dit te verhelpen.
Wat betreft het werk van slechts drie zuigers, vanwege de zwarte rook die u noemt, moet er een injector vastzitten, dat wil zeggen, openstaan en de cilinder overspoelen en deze stopt met werken. Om die reden is er ook zwarte rook; ik denk dat het verlies aan vermogen van het voertuig ook voelbaar moet zijn, toch? Ik hoop dat u me op de een of andere manier kunt helpen.