Zoek MDM

Bulletin

Hoe monteer je een koppelingsset op een dubbelmassavliegwiel?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 dagen geleden #36868 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden van het forum, kan iemand mij helpen met de juiste positie om de koppelingsplaat te monteren op het dubbelmassavliegwiel van een CHEVROLET CAPTIVA LE511 ENGINE, bouwjaar 2011? Ik zou graag willen weten welk deel van de schijf naar het dubbelmassavliegwiel moet, omdat er een deel van de schijf uitsteekt uit het gegroefde gat waar de ingaande as van de transmissiebak in gaat... :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 dag geleden #36879 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp hoe je een koppelingsset op een dubbelmassavliegwiel monteert
Jozh, het uitstekende gegroefde deel wijst naar de koppelingsnaaf, en als je het achterstevoren plaatst, schuurt het veerdeel tegen het vliegwiel. De koppeling grijpt niet goed aan omdat het tegen het vliegwiel schuurt.
Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 dag geleden #36880 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp hoe je een koppelingsset op een dubbelmassavliegwiel monteert
Jozh, het uitstekende deel van de spiebaan wijst naar de koppelingsnaaf, en als je hem achterstevoren monteert, schuurt het veergedeelte tegen het vliegwiel. De koppeling grijpt niet goed aan omdat het tegen het vliegwiel schuurt.
Ik hoop dat dit helpt.