Zoek MDM

Bulletin

Stroomproblemen met een Toyota Hylux diesel uit 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36739 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik zou graag willen weten of iemand weet waarom de Toyota Hilux 2500 dieselmotor uit 2007 vermogen verliest bij het accelereren, en waarom het vermogen weer terugkomt als de EGR-sensor wordt losgekoppeld. Mocht iemand een handleiding voor deze motor hebben, dan zou ik dat zeer op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36743 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp vermogensproblemen in een Toyota Hilux diesel uit 2007
Maak de EGR-klep schoon; deze raakt vaak vervuild, waardoor de motor vermogen verliest. Door de klep schoon te maken, zou het probleem verholpen moeten zijn. Als het probleem na het schoonmaken nog steeds niet is opgelost, laat het ons dan weten, dan onderzoeken we de oorzaak.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36769 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp vermogensproblemen in een Toyota Hilux diesel uit 2007
Ik heb het schoongemaakt, maar het probleem blijft. Ik denk dat bij het accelereren de turbodruk wegvalt, waardoor de auto moeite heeft met accelereren. Bij het wegrijden vanuit stilstand is de auto erg traag en reageert de motor slecht

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36779 door handmatig-mechanisch
Hallo.
Als we denken dat het probleem bij de EGR-klep ligt en deze niet vervuild is, zou de klepzitting beschadigd kunnen zijn. Ik zou graag willen weten wat de klep aanstuurt, een vacuümsignaal of een elektrisch signaal? In elk geval is het raadzaam om een ​​gasanalyse onder verschillende omstandigheden uit te voeren om te bepalen of de EGR-klep de oorzaak van het probleem is.
Succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36825 door handmatig-mechanisch
Ik weet dat de EGR-klep volledig open moet staan ​​bij stationair draaien en moet sluiten bij accelereren, net zoals de canister purge valve bij een benzinemotor, maar in dit geval is het precies andersom: hij staat slechts gedeeltelijk open bij stationair draaien en volledig open bij accelereren!

Groeten!