Zoek MDM

Bulletin

olie stroomt naar het VW-ventilatiekoelsysteem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #36687 door handmatig-mechanisch
Olie overbrengen naar het VW Vent-koelsysteem. Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een VW Vento, er lekt olie in het koelsysteem, de cilinderkop is geborsteld, de pakking is vervangen, deze is vastgedraaid, de oliekoeler is gecontroleerd, er is een hydrostatische test uitgevoerd en het probleem blijft bestaan, ik weet niet wat ik verder moet doen, bedankt voor de hulp

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #36728 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp olieoverdracht naar het VW Vent-koelsysteem
Je hebt de koeler gecontroleerd toen hij nog warm was, want de scheur wilde niet groter worden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #36749 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp olieoverdracht naar het VW Vent-koelsysteem
Schakel de koeler uit voordat u iets anders doet en test hem. Het klopt wat betreft de uitzetting, maar het is verstandig om een hydraulische test op de cilinderkop uit te voeren. Als het niet verbetert, moet u de staat van het motorblok controleren. Daarnaast is de kwaliteit van de cilinderkoppakking erg belangrijk, evenals de staat van de bouten. Welk aanhaalmoment geeft u?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37186 door handmatig-mechanisch
Dank aan alle forumleden, vooral Kikemec. Ik heb de oliekoeler vervangen en het probleem was opgelost. Een dikke knuffel voor iedereen.