Zoek MDM

Bulletin

FORD FOCUS JAAR 2001 1.8TDDI

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36660 door handmatig-mechanisch
2001 Ford Focus 1.8TDDI. Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO GOEDE MORGEN IK WIL GRAAG WETEN WAT HET STARTRELAIS IS EN WAAR HET ZICH BEVINDT OP EEN FORD FOCUS 1.8 TDDI UIT 2001. IK WIL GRAAG WETEN OF IEMAND WEET WAAR HET ZIT OF WAT DE REFERENTIE IS.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36664 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: FORD FOCUS BOUWJAAR 2001 1.8TDDI
Hallo nachete001, het relais is nummer 17 en is zwart van kleur. Het bevindt zich in de relais- en zekeringkast in de motorruimte. Ik hoop dat dit helpt. Groeten...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36682 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: FORD FOCUS BOUWJAAR 2001 1.8TDDI
Hartelijk dank podasetos71, ik weet zeker dat het nuttig zal zijn. Ik zal kijken of ik het morgen, maandag, in de werkplaats kan laten nakijken. Bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36684 door handmatig-mechanisch
Hallo nachete001, als je probleem is dat de startmotor niet draait, kan dat komen door een waterlek in het thermostaathuis van de koelvloeistof. Dit komt vaak voor bij deze auto's. Het water druppelt direct op de startmotor en beschadigt deze. Groeten...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36693 door handmatig-mechanisch
Nee, het probleem is dat ik de brandstofpomp heb vervangen, en nadat ik heb gecontroleerd of de pomp hetzelfde is met hetzelfde onderdeelnummer, geeft hij geen startsignaal. Bovendien kan ik met de diagnoseapparatuur geen toegang krijgen tot het motorcompartiment; het startonderbrekerlampje knippert. Ik heb navraag gedaan en men vertelde me dat het het relais is, dat die in alle auto's kapot gaan, en dat is de reden waarom de diagnoseapparatuur geen toegang geeft en waarom ik geen startsignaal krijg. Maar de persoon die me dat vertelde, wist niet precies welk relais het was, vandaar mijn vraag