Zoek MDM

Bulletin

wol

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36588 door handmatig-mechanisch
Planos uitgegeven door manual-mecanica
Mijn Daewoo Lanos uit 2001 heeft het volgende probleem: als hij warm wordt, zet ik hem uit en dan start hij niet meer. Ik moet 10 tot 15 minuten wachten voordat hij weer aanslaat. De elektrische ventilator werkt en de temperatuurmeter geeft een goede waarde aan. Ik weet niet wat het probleem kan zijn. Weet iemand het misschien? Laat het me dan alsjeblieft weten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36812 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Lanos
Hallo, ik heb ook een Daewoo Lanos uit 2001. Het probleem dat je beschrijft is vreemd. Wat bedoel je precies met 'stopt'? Zet je hem uit of slaat hij af? Als hij afslaat, is het waarschijnlijk de brandstofpomp. Sommige merken pompen gaan namelijk op die manier kapot; ze stoppen met werken als ze warm worden en starten weer als ze afkoelen. Controleer dat even en laat het me weten. Controleer ook de massakabel die van de accu naar het motorblok loopt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36815 door handmatig-mechanisch
Hallo
, wat bedoel je met "hij start niet"?
Bedoel je dat de motor wel loopt, maar de auto niet vooruitkomt?
Als dat het probleem is en je auto een automaat is, is de kans groot dat de transmissie oververhit raakt. Je moet een grotere oliekoeler installeren en de transmissievloeistof verversen, want de huidige vloeistof is waarschijnlijk erg versleten.
Als het probleem is dat de auto niet start, zou het kunnen zijn wat Marco 21 zei.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #37022 door handmatig-mechanisch
B) Hoi vriend, ik heb een paar suggesties voor je probleem:

1. Het zou de brandstofpomp kunnen zijn. Doordat deze met een laag brandstofniveau draait, raakt hij oververhit en stopt hij met werken. Dit is een veelvoorkomend probleem bij pompen die in de tank zitten, omdat ze de brandstof als koelvloeistof gebruiken.

;) 2. Het zou de temperatuursensor kunnen zijn.

Als deze defect is, kan hij de ECU (Engine Control Unit) vertellen dat de koelvloeistof te warm is (wat wij verstaan ​​onder de motortemperatuur), en daarom start de ECU de auto niet.

:fluit: 3. Het zou ook de bobine kunnen zijn. Door oververhitting slijt de coating op de primaire of secundaire wikkelingen en raakt deze defect. Als de bobine heet is, reageert hij niet meer en start hij maar

:fluit: gedeeltelijk. Gebeurt dit alleen als je de motor uitzet, of ook als de motor te warm wordt en afslaat tijdens het rijden?

Ik hoop dat deze tips je helpen, en veel succes ermee.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #37076 door handmatig-mechanisch
Controleer de bougies; als ze een beetje roodachtig zijn, is er een probleem met de thermostaat.