Zoek MDM

Bulletin

wol

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #36588 door handmatig-mechanisch
lanos Gepubliceerd door manual-mecanica
Mijn Daewoo Lanos uit 2001 heeft het volgende probleem: als hij op temperatuur is, zet ik hem uit en start hij niet meer. Ik moet 10 tot 15 minuten wachten voordat hij weer start. De elektrische ventilator werkt, de temperatuurklok blijft gelijk. Ik weet niet wat het zou kunnen zijn. Als iemand me een antwoord kan geven, graag.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #36812 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmechanica Lanos -onderwerp
Hallo, ik heb ook een Daewoo Lanos uit 2001. Het probleem dat je beschrijft is vreemd. Wat bedoel je met 'stop'? Zet je hem uit of slaat hij uit? Want als hij uitgaat, is het waarschijnlijk de brandstofpomp. Over het algemeen zijn er pompen van sommige merken die op deze manier beschadigd raken. Als ze warm worden, stoppen ze met werken, en als ze afkoelen, gaan ze weer aan. Controleer het en vertel het me. Controleer in ieder geval ook de massakabel die van de accu naar het blok loopt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #36815 door handmatig-mechanisch
Hallo
, wat bedoel je met dat hij niet start?
Dat hij wel aan staat, maar de auto niet rijdt?
Als dat je probleem is en je auto een automaat heeft, is het waarschijnlijk dat je versnellingsbak oververhit raakt. Je moet een grotere oliekoeler installeren en je transmissieolie verversen, want de olie die je hebt is waarschijnlijk al behoorlijk versleten.
Als je probleem is dat hij niet start, zou het kunnen zijn wat Marco 21 zegt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37022 door handmatig-mechanisch
B) Hallo vriend, ik heb een paar suggesties voor je probleem:

1. Het zou de brandstofpomp kunnen zijn die, door te werken met een laag brandstofniveau, oververhit raakt en stopt met werken, een veelvoorkomend probleem bij dompelpompen in de tank, omdat ze brandstof als koelvloeistof gebruiken.

;) 2. Het zou de ETC-temperatuursensor kunnen zijn.

Wat er gebeurt, is dat wanneer deze beschadigd is, deze de ECM, ECU, hoe je het ook noemt, kan informeren dat de koelvloeistof een hoge temperatuur heeft (wat wij interpreteren als motortemperatuur), waardoor de regeleenheid de auto niet start.

:fluit: 3. Het zou ook de bobine kunnen zijn, waarvan de coating op de primaire of secundaire bobine door oververhitting scheurt en in een storingsfase terechtkomt. Als de bobine warm is, reageert hij niet en als hij warm wordt, wel. Gebeurt

:fluit: dit alleen bij jou als je de bobine uitzet of wanneer de bobine een hoge temperatuur bereikt en vanzelf stopt?

Ik hoop dat deze tips nuttig zijn en veel succes met het probleem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37076 door handmatig-mechanisch
Controleer de bougies. Als ze halfrood zijn, is er een probleem met de thermostaat.