Zoek MDM

Bulletin

verwarming

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #36485 door handmatig-mechanisch
Verwarming Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een BMW 320i met een groot probleem. Als ik de verwarming aan de passagierszijde aanzet, komt er alleen maar koude lucht binnen. Hoe ik de klimaatregeling ook regel door hem uit te zetten en de maximaal toegestane temperatuur in te stellen, er blijft koude lucht binnenkomen. De bestuurderszijde interpreteert de geselecteerde temperatuur. Nou, als iemand me een oplossing kan vertellen, zou ik dat op prijs stellen, aangezien mijn vrouw niet meer met die auto op pad wil vanwege dit grote ongemak. Groeten, bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #36495 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: verwarming
Neem hem mee naar huis en laat ze het klimaat analyseren, zodat je de situatie kunt beoordelen. Normaal gesproken is het de stappenmotor van de poorten die blokkeert, wat een fortuin kost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #36511 door handmatig-mechanisch
Voor een ruwe diagnose zou ik graag meer informatie willen hebben, bijvoorbeeld over eerdere reparaties, het bouwjaar, etc. Voorlopig stuur ik u de de- en montagehandleiding van de kachel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #36520 door handmatig-mechanisch
Kijk, Gustavo, hij heeft in het verleden routinematige onderhoudsbeurten gehad en dat heeft hem nooit in de steek gelaten. Ik heb hem al sinds hij 58.000 km op de teller heeft staan en nu staat er ongeveer 90.000 op de teller. Het is de 320i uit 2008, een vierdeurs sedan, en ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik de speling van de kachel moet verlagen. Als het niet te veel is, stuur het dan naar mijn e-mailadres. Hartelijk dank.