Zoek MDM

Bulletin

Renault Master 2.5 dci 120 G9U motor tuning

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3640 door handmatig-mechanisch
Renault Master 2.5 dci 120 G9U motor tuning Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb iemand nodig die me kan helpen, want ik heb een Master Mod uit 2007 met een 2.5 G9u-motor. Het blijkt dat de spanner van de distributieriem kapot is. Daardoor staat hij niet goed uitgelijnd en zijn de kleppen mogelijk verbogen.
Het probleem is dat de handleiding van deze auto wel beschrijft hoe je een distributieriem moet vervangen, maar niet hoe je hem moet afstellen.
Als iemand hier ervaring mee heeft, zou ik het op prijs stellen als je me daarbij kunt helpen.
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3655 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Master 2.5 dci 120 G9U motor tuning
Hallo, hoeveel kilometer heeft die auto? Want als het een auto uit 2007 is, denk ik dat hij onder de garantie valt. Controleer hem zorgvuldig om te zien of je de reparatie kunt vermijden en breng hem naar het moederbedrijf. Deze auto's zouden hier in Europa minstens twee jaar garantie moeten hebben. Zoek het goed uit, want als de handleiding aangeeft dat je hem bij 120.000 km moet vervangen en hij gaat daarvoor kapot en je hebt alle controles correct uitgevoerd, denk ik dat je een claim kunt indienen. Ik herhaal, hier in Europa kan het, ik weet niet hoe het daar is. Vraag het en je zult zien. - Groeten, Alfredo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8888 door handmatig-mechanisch

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9182 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Master 2.5 dci 120 G9U motor tuning
Bedankt voor de link, alle informatie is te beperkt voor ons. Groeten vanuit Tenerife. ;)