Zoek MDM

Bulletin

Hoe test ik de bobine van een Peugeot 307 2002 2.0i benzinemotor?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36385 door handmatig-mechanisch
Ik hoop dat u mij kunt helpen met het meten van de weerstand van een spoel op een Peugeot 307 2.0i uit 2002 met een 4-polige connector.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36474 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Hoe test ik de bobine van een Peugeot 307 2.0i benzine uit 2002?

HUANCASI schreef: Ik hoop dat u me kunt helpen de weerstand van een bobine te meten op een Peugeot 307 2.0i uit 2002 met een 4-draads connector.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36475 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Hoe test ik de bobine van een Peugeot 307 2.0i benzine uit 2002?
Zoek de pinbezetting of de volgorde op, ik denk dat het is:

- (+)
- (-)
- modulesignaal
- modulesignaal

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36533 door handmatig-mechanisch
Meet de weerstand in ohm op de primaire en secundaire wikkelingen afzonderlijk; als er geen meting wordt gedaan of als de waarde buiten het meetbereik ligt, vervang de condensator.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36626 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je reactie. Ik ben er uiteindelijk mee naar de garage gegaan waar ze zeiden dat het probleem zat. Wat ik vreemd vind, is dat de auto wel start, maar cilinders 1 en 2 niet goed ontsteken; de bougies zijn zwart. De motor heeft geen vermogen. Voor zover ik weet, werken de bobines 1 en 4, en 2 en 3 wel, maar het is maar één bobine die het niet doet. De compressie is in alle cilinders gelijk. De injectoren zijn in orde; ik heb zelfs injectoren 1 en 2 verwisseld met 3 en 4, maar ik heb nog steeds problemen met 1 en 2. Ik heb foto's bijgevoegd en als iemand een vergelijkbaar probleem heeft gehad, laat het dan weten in de reacties.