Zoek MDM

Bulletin

Sensoren defect en Check Engine start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #36384 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Defecte sensoren en Check Engine start niet
Kunt u mij vertellen of het motorstoringslampje gaat branden of blijft branden als u de sleutel naar de AAN-stand draait zonder dat de auto gestart is?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #36386 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Defecte sensoren en Check Engine start niet
Heb je getest of de lamp die het gele lampje laat branden, goed is?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #36387 door handmatig-mechanisch
Probeer de vliegwielsensor te vervangen, die de positie van cilinder 1 detecteert om de eerste vonk te produceren. Als deze defect is, start de auto niet, zelfs niet als je hem een heuvel af duwt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 weken geleden #36412 door handmatig-mechanisch
Wanneer het contact wordt aangezet, gaat het motorstoringslampje branden, en wanneer het contact wordt aangezet, gaat het weer uit. Wanneer er echter een geprogrammeerde storing optreedt, zou het volgens mij via het CHKENGINE-waarschuwingslampje moeten waarschuwen, maar dat gebeurt niet. Het zou een ECM-storing kunnen zijn. Ik was in de war door wat HUANCASIP zei, want wanneer het contact wordt aangezet, gaat het oliedrukwaarschuwingslampje niet branden. Het lampje is goed en de kabel is correct aangesloten op de sensor. Hahaha, ik kan het de monteur niet vragen, want ik ben degene die het doet.:lol: Wat de timing betreft, alles is correct gecontroleerd. Mijn vraag of nieuwsgierigheid heeft alleen betrekking op het feit dat dit signaal niet op het juiste moment brandt.

Bedankt iedereen voor jullie bijdragen.