Zoek MDM

Bulletin

Stratus '99 valt uit tijdens het rijden.. HELP!!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36296 door handmatig-mechanisch
Hallo beste collega's, ik ben nieuw op dit sociale netwerk, ik heb me aangemeld omdat ik een probleem heb met mijn stratus, het is een 99 model 2.4L normaal (zonder turbo) automaat, en het blijkt dat hij de volgende storing heeft, soms in de lage of lage versnelling slaat hij af of als ik met een constante snelheid van 110 - 120 km / u rijd na 20 minuten, lijkt het alsof er een stroomstoring is, een rood lampje gaat branden op het dashboard en de legende Check engine verschijnt en de auto slaat af tenzij ik hem snel in neutraal zet voordat hij uitgaat, weer inschakelt enzovoort. Dit gebeurt elke 20 minuten of soms duurt het langer voordat de storing optreedt.

Ik heb de krukassensor en de brandstofpomp al vervangen, ze hebben de lage gearingklep al schoongemaakt, de waarheid is dat ik niet weet wat ik nog meer moet doen, ik vraag u alstublieft of iemand uw probleem kan oplossen, deel de oplossing met mij, BEDANKT!!!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36298 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Stratus '99 slaat af tijdens het rijden.. HELP!!!!
Controleer de aarding naar de ECU en controleer ook of de bobine niet heet is wanneer deze is uitgeschakeld. Als de bobine te heet is, is er een probleem met de bobine. Het is ook een goed idee om de bobine te laten scannen om te zien welke foutcodes er worden weergegeven.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36366 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Stratus '99 slaat af tijdens het rijden.. HELP!!!!
:( Ehm, ik heb de aarding niet gecontroleerd. Ik heb de scanner al gecontroleerd, maar die stuurt geen codes, dus ze kunnen de storing niet vaststellen vanwege het ontbreken van een code. En ik heb de spoel gecontroleerd, en het is geen spoel.

Bedankt voor de hulp, RichardTZ.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36367 door handmatig-mechanisch
verander het asd-relais.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36369 door handmatig-mechanisch
Dit gebeurt meestal bij voertuigen die eerder een crash hebben gehad en waarbij een onderdeel in de computer (ECU) is doorgebrand. Ik raad u aan een andere computer te proberen, of een ander geval met dezelfde transmissie die een soortgelijk probleem heeft.

Met vriendelijke groet.